Posted by : Mavi 4 Aralık 2017 Pazartesi


Modemim yandı ama vazgeçmedim!
Bilgisayardan bölümleri bitirip telden yükledim!
Ayrıca OT yeni bölümü sizi garanti çok güldürecek.
Durmayın indirip okuyun!
Direk indirme linkleri koydum sayfaya gitmekle uğraşmayın diye.


{ 4 yorum... read them below or Comment }

  1. emekleriniz için çook tşkler.severek okuduğum mangalar.ne zamandır bekliyordum.tşkler tekrar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim severek okumanıza. Ben de teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  2. Oresama teacher dan daha fazla bölüm çıkarabilirsen sevinirim ilk 8 bölüm çevirisi için ellerini sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şu ara kendimce biraz ara vermiştim ama çeviriler yakında gelecek.

      Sil

- Copyright © 2013 BISHOUJO - Hentai Ouji - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -