Posted by : Mavi 4 Kasım 2017 Cumartesi


En son bir sırayla yapacağımı söylemiştim ancak yine o sıraya uyamadım. OT yeni bölümünden önce bir bölüm daha Boku no Ie ni Oide bölümü bitirdim.

Çeviriyi yapmak için gönüllü olup yardımcı olmak isteyen genç çevirmen arkadaşım Mila'ya teşekkürler. Bu sayede bana sadece editi kaldı ve hemen sizlere sunabildim.

Ayrıca daha önce balon silme için Victorica'ya teşekkür etmediğimi fark ettim. Manga-TR grubundan Victorica'ya teşekkürlerimi sunuyorum.

Ve Oresama Teacher serisini ben de özledim o yüzden ondan bir bölüm çevirmeden dönmeyeceğimden emin olabilirsiniz. 

Boku no Ie ni Oide Bölüm 4!

Edit: Artık MEGA linkleri de bloğumuzda mevcuttur.

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. emek ve uğraşlarınız için çok tşkler çok yoğunsunuz kolay değil tabi inş çevirdiğiniz tüm mangalarını finalini görmek nasip olur.kolay gelsin ve tşk diğer bölümler inş gelir.mangaların konuları çok güzel ve sürükleyici:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumların bizi motive ettiğini söylemeliyim. Çok çok teşekkürler :)

      Sil

- Copyright © 2013 BISHOUJO - Hentai Ouji - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -